tisdag 11 december 2012

Robert Svensson #6 Klar !

Då var alla papper klara & Robert "Robban" Svensson är nu redo för spel i Hcw. Som jag skrivit förrut så är det här en riktigt skicklig hockeyspelare & en fantastisk trevlig människa.
Det var ett tag sedan Robban lirade match men ge honom något byte så garanterar jag att han är som han brukar på isen :)
Fin skridskoåkning, bra skott & brutal i närkamperna.
En Back som aldrig lirat lägre än Div 1 i seniorhockey.
Dumt att ösa beröm på en lirare som inte lirat match på 1,5 år.???? Men...
Det jag såg på träningen var galet bra samt jag vet vad som finns för kvalitèer i den pojken.

19,00 Torsdag Hcw vs Tibro . Ge #6 en varm applåd & jag lovar att han kommer bjuda igen BIG TiME ;)




Mr Robert "Robban" Svensson  #6 Klar !
Länk: Hcw 12/13  (Bloggen)
Länk: Elite prospects Hcw A-lag