onsdag 27 mars 2013

Årets Forward/ Sniper

#21

 

ART ROOS TROPHY
(vinnare av poängligan)

 
 
21:ans Motivering:
Detta är en spelare som enligt mig varit den största skillnaden från de senare åren i Hcw A-lag.
En spelare som levererat varje tillfälle & som brytit mönstret när det som mest behövts. Han har höjt sina spelare runt omkring sig med sitt hårda arbete & sina fantastiska offensiva kvalitèer. Har gjort mål i matcher som fått motståndarna att "vika ner sig" & medspelarna att höja sig.
47 poäng på 26 tävlingsmatcher är inget man snackar bort. I år har vi haft en målskytt av rang & när motståndarna försökte "punkta" honom i matcherna ja då serverade han sina lagkamrater sköna pass med sina fina händer & med sin blick för spelet.
Fart, teknik, vilja, hjärta. skills sammanfattar jag årets forward:

 
Årets Forward/Sniper :
#10 Andreas "Adde" Axell
 

J.Ö Motivering:
Den yngre brodern "Abuse" är en kille som alltid har ett leende på läpparna när han inte har hjälmen på. Men när utrustningen sitter där den ska så syns en glöd och vinnarskalle av rang. Innan denna säsong så kände jag inte Adde speciellt bra men har varit och kollat på några matcher när han spelat i högre divisioner så detta med att skälla på domaren trodde jag inte existera i hans värld men han har väl tagit efter sin lite överviktiga storebror! ;)
Jag tror nästan att han även slog pers i utvisningsminuter i år också va? :)

Han framstår även utåt som en riktig superstar med flashiga bilar, fyrhjulingar och andra leksaker. Till skillnad från storebror som åker Berlingo! ;)