lördag 8 mars 2014

13/14 bästa Forward


#21


Bill Masteron Trophy: 
Till den spelare som har visat störst hängivenhet och kärlek till sporten. 

 Detta pris vill jag ge till en person som har "det där" som inte många har. En spelare som inte bara är en lirare utan en krigare utöver de vanliga. 
Det har ingen betydelse om det är en mörk, sen måndagsträning eller hemmamatch en fredag. Spelaren ger alltid allt & det finns ingen som kan säga efteråt att han inte gav allt. 
Inte nog med att de alltid är 100% så är han otroligt ödmjuk & skulle aldrig låta frustration gå ut över någon annan. 
I år har han visat att med hårt jobb kommer även poängen. 25 poäng på lika många matcher är otroligt bra då laget inte gått allt för bra i tabellerna. 
Jag har inget ont att skriva om Snipern & jag är otroligt glad att jag fått spela samt träffa denna fantastiska människa. 

Som jag skrev i början så har han det där där lilla extra som inte många människor har. Vilja, ödmjukhet, skicklighet, glädje & hjärta. 




2013/2014 Bästa forward utdelar JAG till :
#84 Mr Fredrik Hermansson