torsdag 13 mars 2014

13/14 Kämpe



Årets Kämpe

Årets kämpe vill jag ge till en kille som jag tycker gjort sin bästa säsong på många år. Trotts att han blivit "misshandlad" med olika positioner, kedjekamrater näst intill hela säsongen så har han levererat bra hockey & framförallt visat vilja samt vinnarskalle. 
Från att gjort poäng i "1:a kedjan"/PP1, PP2 som topp/check forward till att hamna som defensiv center i "3:e femman".
Har tidigare varit en teknisk forward med ibland ett "för häftigt humör" :)  13/14 har han visat spelsinne, vilja & känsla. 
Har imponerat stort på mig & han är en av de lirare jag gillar mest att spela ihop med då vi alltid kan tjata med varandra samt att vi respekterar samt kräver hårt jobb av varandra.. (mina ord/åsikter : )
Hade jag varit coach hade jag mer än gärna tryckt upp ett A på bröstet på spelaren då han är en mycket bra kille både på/utanför isen samt har ett stort Hcw-hjärta. 

Årets Kämpa
#25 Mr Joel Johansson